lunedì 28 maggio 2012

al me dialet - dialetto rivano


Al me dialet


To´porta´via con mi
en sac de ani ndrio
quandera zovena
quand che se feva l ámor.

To´ porta via, cosi  come te ere
denter de mi , cosi sensa pensar
me sentiva con ti come a me casa,
e quan gaveva fret, te me scaldeve el cor.

Te me conteve storie
de Riva e dei paesoti,
storie de la Rocheta
e storie del me lac.

E´za pasa´ tant temp
da quand che sem partii,
a Riva i parla en ponta
e a ti gnanca i te conta.

Son deventaa grisa e mpoc veciota
e ho mpara´a parlar come i foresti
ma quan che gavevo nostalgia
 te ere li a farme compagnia.

Ho parla´de ti ai me puteloti
che i vegniva a Riva da foresti
 i te vol  tuti ben come a so mama
anca se tanta zent la ne condana.

Quan che parlo de ti con quei de Riva
i me varda de travers e po i  me ziga
„sto dialet l´e´roba vecia, de na volta“
e mi me vardo ntorno em poc stravolta.

Alora anca ti, no te se´pu de Riva
ti, che come mi te sere nat
su per en croz o dent en toc de lac
en quel paes che ghe ciameven „ nos „.


Graziella  Torboli

Nessun commento:

Posta un commento